پرسش و پاسخ متداول


undefined

امکان ارسال به روستا فراهم است ؟

بله. به تمام نقاط ایران که تحت پوشش شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشند ارسال انجام خواهد شد.


آیا محصولات شما گارانتی هم دارد؟

تمامی محصولات دارای سه روز ضمانت بازگشت کالا بوده که در صورت هرگونه مغایرت یا مشکل می توانید کالا را مرجوع یا تعویض نمایید. برای اطلاع از گارانتی های بلند مدت محصولات ، قوانین گارانتی را مطالعه نمایید.

 

در پرداخت به صورت آنلاین به مشکل خوردم ، چه کاری می بایست انجام دهم ؟

الف ) در فاصله زمانی مجدد بررسی نمایید

ب ) از کارت بانکی دیگر استفاده نمایید (گاهی اوقات بانک صادر کننده کارت شما ارتباطش با بانک قطع بوده و با استفاده از کارت بانکی دیگر، مشکل رفع خواهد شد)

ج ) با یکبار بستن کامل پنجره‌ی پرداخت و اتصال مجدد به صفحه‌ی بانک امکان پرداخت مهیا می‌شود.

توجه داشته باشید چنانچه در پرداخت به درگاه بانکی دچار خطا شد و هزینه از حساب شما کسر گردید ، طی 72 ساعت آینده پول به حساب شما واریز خواهد شد.


از چه طریقی متوجه تایید و پیگیری مراحل سفارش شوم؟

پس از اتمام مراحل خرید و ثبت سفارش ، پیامکی مبنی بر تایید خرید برایتان ارسال خواهد شد و محصول وارد مرحله بسته بندی و ارسال خواهد شد .برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارش خود می توانید از طریق منوی حساب کاربری ، بخش سفارشات من، پیگیری کنید

بعد از تایید سفارش و ارسال محصول مورد نظر ، کد مرسوله از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد ،که میتوانید از سامانه پست www.tracking.post.ir با وارد کردن کد رهگیری مرسوله خود را پیگیری کنید


آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

 

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با واردکردن پست الکترونیکی یا شماره تماس و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس در قسمت اطلاعات کاربری می‌توانید اطلاعات خود را ویرایش و ذخیره کنید.


من تا به امروز خرید اینترنتی اینترنتی انجام نداده ام لطفا راهنماییم کنید؟

 

ابتدا محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس روی گزینه افزودن به سبد بزنید و بعد ازآن وارد سبد خرید شوید و سفارش خود را تکمیل کنید


در صورتی که آدرس را به اشتباه وارد کرده باشم چه اتفاقی می افتد ؟

مشتری عزیز در ثبت اطلاعات خود هنگام خرید باید دقت کافی را داشته باشید ،مسئولیت نوشتن اشتباه اطلاعات به عهده ی مشتری است و مجموعه نیکاز هیچگونه مسئولیتی در صورت ارسال محصول به آدرس و مشخصاتی که شما نوشته اید را ندارد و حتی شامل گارانتی و مهلت تست 3 روزه هم نمیشود

درصورتی که مشخصات و آدرس خود را غلط وارد کرده باشید ، محصول به آدرس و مشخصات ارسالی شما می رود و درصورتی که فردی آن را تحویل نگیرد مجدد به فروشگاه برگشت داده می شود و سپس برای ارسال مجدد هزینه پست از مشتری دریافت خواهد شد